IJsland - kleurrijke watervallen met lange sluitertijden (inspiratie +video)

Bekijk inspirerende foto’s van reusachtige en kleurrijke watervallen uit IJsland, met lange sluitertijden gefotografeerd en aangevuld met video!

Voor je verder leest raad ik je trouwens aan om >>> Gratis De 10 Bouwstenen van Betere Fotografie te downloaden (klik op de gele tekst). Ontdek de 10 onmisbare stappen voor betere fotografie, mijn allerbeste aankoopadvies over de Creatieve Lens (betaalbaar en 100% onafhankelijk), voorkom een miskoop door aankoopadviezen, tips over techniek en boordevol inspirerende foto’s met uitleg erbij.

Laat je in één minuut inspireren 🙂. Bekijk hieronder de video van grootste, kleurrijke IJslandse watervallen, gefotografeerd met lange sluitertijden.

De beelden…

IJsland Waterfall colourful Kijk en Zie Fotoschool

IJsland Waterval Lange Sluitertijden Herfst

IJsland Waterval Lange Sluitertijden Herfst Kleurrijk

IJsland Waterval lange sluitertijden fotografie

Landschapsfotografie IJsland Waterval Lange Sluitertijden Herfst

IJsland waterfall Landschapsfotografie

IJsland Waterval Lange Sluitertijden Landschapsfotografie

IJsland Waterval Lange Sluitertijden

Zelf water leren fotograferen met lange sluitertijden?

Bekijk hier de >>> Workshop Lange Sluitertijden Fotografie en leer direct in de praktijk hoe je met lange sluitertijden en water creatief wordt! Daarna kan je zelf je foto’s maken in Nederland of in het buitenland!

Workshop Lange Sluitertijden Fotografie Zeeland Long Exposure

Ontvang nu gratis de 10 Bouwstenen van Betere Fotografie

Download-Gratis-2-Ebooks-Fotografie-zonder-button

Gratis downloaden >>> (klik op de gele tekst)

• In deze 10 onmisbare stappen naar betere fotografie
  • Gewoon duidelijk taal & overzichtelijk
  • Inspirerende foto’s met uitleg erbij
  • Ontdek de “Creatieve Lens” die ik iedere beginner aanraad (betaalbaar!)
  • Sfeervolle voorbeeldfoto’s, met deze lens gemaakt
  • Geldbesparende aanraders/afraders over camera’s & lenzen: 100% onafhankelijk

Volg mijn persoonlijke begeleidingstraject >>. Toegang tot alle Videocursussen met stap-voor-stap-uitleg, persoonlijke fotofeedback op je eigen niveau, Maandelijkse Fotofeedback Video’s, deel foto’s met elkaar in de Kijk & Zie Community. Nu met extra Videocursussen.

Bekijk ook deze artikelen:

Stel onderaan je vragen

• Geef even wat informatie: je camera en lenzen die je hebt, wat je wil fotograferen en in welke omstandigheden (ook binnen?) en wat je budget ongeveer is.

Ook interessant voor anderen? Delen mag!

op 11 Jan 2018

Ik hoop dat ze binnenkomen ...Prachtige foto's van de watervallen.....Ik hoop dat ik er iets kan van opsteken ...nedankt om het te delen met ons..
groetjes

Dank je Lucienne!

Ernst

Ernst

op 11 Jan 2018

Wohooo, dat zal me een mooie trip zijn geweest, heel inspirerend!

Dank je Ernst!

Mooi Joris,

Als je zo gek op watervallen bent zijn ook de plitvicmeren in kroatie een aanrader!

Hoi Marianne,

Ook mooi denk ik ja, wel toeristisch ook!

op 13 Jun 2018

Hoi Joris, mooie foto's. Plitvice kan ik alleen maar onderschrijven, was erg mooi, alleen lastig te fotograferen, want a) veel mensen en b) je staat op houten vlonders. Mensen die dus voorbij lopen laten het hout onder je trillen, wat bij 2 seconden sluitertijd niet heel erg handig is om een stabiele foto te krijgen. Resultaten waren wel goed uiteindelijk (geduld....). Ik zal je twee voorbeelden sturen, feedback van een professional van harte welkom. (Canon EOS 650D met kitlens)

op 13 Jun 2018

Ow, foto's sturen gaat dus niet ??

Geert

Geert

op 12 Jan 2018

Prachtige fotos!

Dank je Geert

Ab

Ab

op 12 Jan 2018

Prachtige foto’s Joris. Ik hoop binnenkort ook ervaring daarmee op te doen tijdens je workshop lange slijtertijden.
Groeten,

op 16 Jan 2018

Leuk Ab, zie je waarschijnlijk dan!

Eddy

Eddy

op 14 Jan 2018

Prachtig gedaan Joris !!!
Groetjes - Eddy

Dank je Eddy!

Corry

Corry

op 15 Jan 2018

Prachtige foto's Joris

Dank je Corry

marc

marc

op 02 Feb 2018

zeer mooie fofo 's , denk ook mooi om te wandelen
proficiat

Caatye

Caatye

op 09 Mar 2018

Wauw, prachtige foto’s! Mooi omdat te creëren met de langere sluitertijden.

op 10 Mar 2018

Bedankt Caatye, ik houd wel van de effecten van lange sluitertijden :)

op 13 Apr 2018

Prachtige foto's, dat wil ik ook. Ik ga volgende week naar IJsland. Ik heb een Nikon D3300 met een NIKON AF-S 18-300MM II F/3.5-6.3G ED VR DX lens. Ik heb geen ervaring met lange sluitertijden en ik wil minder dan € 50 besteden.

op 13 Apr 2018

Je kan een variabel grijsfilter kopen. Of bijvoorbeeld een 6 stops grijsfilter.

op 18 Apr 2018

Ik heb een variabel grijsfilter gekocht. Bedankt voor het advies.

op 22 Apr 2018

Succes Robert en de groeten uit Noorwegen, Joris

Ingrid Kerkhoven.

Ingrid Kerkhoven.

op 19 Jul 2018

Super, hele mooie foto's. Wordt tijd dat ik ook een grijsfilter ga aanschaffen. Maar eerst een andere camera en lenzen 😉

op 20 Jul 2018

Haha, is zeker mooi. Succes!